Narrow your search

Library

AP (140)

UGent (103)

KDG (99)

UAntwerpen (96)

KU Leuven (79)

UHasselt (79)

UCLL (62)

ULiège (59)

ULB (58)

Odisee (56)

More...

Resource type

periodical (83)

book (58)

digital (1)


Language

English (90)

Dutch (44)

French (3)

Undetermined (3)


Year
From To Submit

2021 (2)

2020 (4)

2019 (2)

2018 (3)

2017 (2)

More...
Listing 1 - 10 of 140 << page
of 14
>>
Sort by

Book
Omnichannel dans le retail : la réponse à l'e-commerce
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401419888 9401419884 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La 4e de couv. indique : "La croissance rapide de l'e-commerce fait trembler le secteur du retail sur ses bases. En tant que retail manager, vous savez que des changements s'avèrent nécessaires. Pour cela, pas besoin d'un oiseau de mauvaise augure annonçant la fin du magasin physique. Pourtant, plusieurs questions se posent déjà : Quelle direction suivre concrètement? Pourquoi ne suffit-il pas de lancer un webshop et de permettre au consommateur d'aller chercher sa commande au magasin? Et qu'est-ce que cela signifie pour le fabricant d'articles de marque? Et s'il n'y avait plus de magasin? En tant que fournisseur, serait-ce un problème? Dans ce livre, Gino Van Ossel propose une solution concrète. Il traite de l'omnichannel retailing qui ne met plus l'accent sur le magasin mais bien sur le client. Avec des questions pertinentes, des modèles clairs et des checklists pratiques, il guide le retailer et le fabricant d'articles de marque dans leur recherche d'une réponse adéquate à la mesure de leur entreprise et de leur secteur."


Book
Darwin en de consument : Seks, status en het brein
Authors: ---
ISBN: 9789025430573 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Uitgeverij Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom zou iemand een Hummer kopen, zo ongeveer de minst praktische en slechtst denkbare auto? En waarom zou je make-up gebruiken of botox om er jonger uit te zien? De waarheid achterhaalt je toch wel… Geoffrey Miller bekijkt de consumptiemaatschappij van een afstand, vol verbazing en met steeds meer ergernis. De eerste levensbehoeften (water, voedsel) zijn relatief goedkoop - maar blijkbaar schatten we verkeerd in wat een 'levensbehoefte' is. Daarop wordt ingespeeld door bedrijven en winkels die luxe, status en seks verkopen. Miller neemt er geen genoegen mee. In Darwin en de consument beschrijft hij niet alleen hoezeer ons koopgedrag is doorgeslagen maar ook wat we moeten doen om met beide benen op de grond te komen staan.


Periodical
Behavioral interventions: theory and practice in residential & community-based clinical programms
ISSN: 10720847 Year: 1994 Publisher: New Orleans, La


Periodical
Eating behaviors
ISSN: 14710153 Publisher: London


Periodical
Acta ethologica

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Publishes research papers (both empirical and theoretical contributions), short communications, reviews and book reviews in the field of ethology and related disciplines, with a strong bearing on the behavior biology of humans and other animals. Special emphasis is placed on studies integrating proximate (i.e. mechanisms, development) and ultimate (i.e. function, evolution) levels in the analysis of behavior.


Book
Doorgaan met de dingen : over het gedrag van de moderne westerling
Authors: ---
ISBN: 9052810958 Year: 1994 Publisher: Antwerpen Dedalus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Oriëntatie in de sociale psychologie
Authors: ---
ISBN: 903131918X Year: 1995 Publisher: Houten ; Diegem Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Overheidscommunicatie : een gedragswetenschappelijke aanpak
Authors: ---
ISBN: 9789046906118 Year: 2020 Publisher: Bussum Uitgeverij Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. De uitgave geeft een overzicht van actuele sociaalwetenschappelijke inzichten die de bijdrage van communicatie aan overheidsbeïnvloeding een stevig fundament geven. Deze inzichten worden geïllustreerd met voorbeelden uit campagnes en krantenartikelen.Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.Het studiemateriaal is bedoeld voor hbo- en wo-studenten van opleidingen waarin aandacht is voor (overheids)communicatie en gedragsbeïnvloeding. Daarnaast is het een naslagwerk voor communicatieprofessionals en bestuurders.https://www.coutinho.nl/nl/overheidscommunicatie-9789046906118


Periodical
Fire and materials.
ISSN: 03080501 Publisher: London : Heyden,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 140 << page
of 14
>>
Sort by